Известие

Collapse
No announcement yet.

норално ли е да глъхне като е студена ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Аз не говоря за палене, на газ не забива муцуната....когато е студена.
    По принцип всички инжекциони трябва да загреят, за да работят оптимално....но на газ не го прави. При работа на газ и по-бързо загрява...
    Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

    Comment


    • #47
      Дебитомера е замърсен и не отчита правилното количеството на въздуха понеже е замърсен отчита по малко въздух а реално влиза повече и сместа става бедна а в тези режими на колата и трябва по-богата смес и затова глъхне, или почистване или смяна. А може и да е от датчика за температурата дето е боцнат в термостата.
      Ако ти е замърсен дебитомера ще имаш проблем с високите скорости да речем че няма да можеш да дигаш повече от 180км/ч, моята със зацапан дебитомер умираше на 200 по надолнищата и до там .
      НО няма нищо по добро от нов оригинален дебитомер само че е доста солено затова може да се пробва с почистване като начало ако е от дебитомера.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #48
        дебитомер

        Колега Novachev, обясни моля те, понеже много не разбирам, възможно ли е от зацапан дебитомер да има по-голям разход на гориво.

        И трудно ли много се чисти дебитомера? Изисква ли много време

        моята харчи доста и се чудя дали може да е от това

        Благодаря

        Comment


        • #49
          Относно разхода може да е по висок ако дебитомера не работи но не и ако е само зацапан , но разхода може да е висок заради неработеща или бавно реагираща( демек умряла)лабда сонда или неправилно отчиташ температурен датчик свещи и т.н. като при това не е задължително да свете лампата на таблото за проблем с инжекцията. Друго нещо заради което може да е висок разхода е карането на къси разстояния до 10 км примерно. Най добре ще е да идеш при някой който си разбира от работата ако си от София има няколко варианта. А за чистенето е елементарно потърси в търсачката става за 15 мин има доста теми написани .
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #50
            мерси много

            Колега, благодаря ти много.

            Виждам, че си в Бургас, като идвам на там ще пиша за по кафе.

            Comment


            • #51
              На вапроса за марката добавка за бензин е;Additive-extra продукт на texako,и в Силистра я предлагат в бензиностанциите на Топливо.

              Comment


              • #52
                Преди малко направих нов експеримент. С приятел от фиат-форума бяхме на по вино и той ме посъветва да изключа датчика на температурата в термостата. Колата запали, тръгнах веднага и нямаше никакво забиване (заглъхване) на муцуната. Проблема е, че свети лампата на инжекциона, но това е нормално. Утре сутринта ще повторя експеримента за да се уверя, че е възможно проблема да е в датчика.
                Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                Comment


                • #53
                  А като запали колата и я пробва с изключен датчик топла или студена беше
                  156 1,8 ТS 99
                  Nissan Murano 2005

                  Comment


                  • #54
                    защото по книгите пишат че когато му откачиш буксата и светне лампата компютъра приема че температурата на двигателя е нормално т.е. 80 град. И може сутринта на студено като я запалиш да не държи обороти ни да глъхне още по вече ако стане така закачи датчика
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #55
                      Колата може да се каже, че беше студена - повече от 3 часа в спряно състояние след 10 минутно шофиране. Затова утре ще я пробвам след по-голям престой и при по-ниска температура на околната среда. После ще пиша за резултата.
                      Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                      Comment


                      • #56
                        Сутринта преди да запаля колата измерих с омметър съпротивленията на датчиците за температурата на охл. течност и на входящия въздух. Първия показа 5.36 кОм, а втория 5.72 кОм при около 0 градуса.

                        Запалих колата, изфорсирах я леко, тръгнах и нямаше заглъхване. Вървеше добре, но .... след 100 м, като намалих на жп прелеза и тя започна да заглъхва, едва минах през линията. Спрях, угасих двигателя, закачих буксата на датчика, пак запалих и вече си вървеше добре.

                        Утре ще пробвам да изключа другия датчик, на входящия въздух.
                        Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                        Comment


                        • #57
                          Ако си с Bosch motronic 1.5.5 стойностите са напълно нормални е виж по долу на картинките
                          http://clubalfaromeo.com/forum/download.php?id=1818
                          http://clubalfaromeo.com/forum/download.php?id=1817
                          Работата отива на дебитомер може той да с замърсен или тръгнал прочети из темата
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #58
                            Днес откачих температурния датчик на входящия въздух, който се намира преди дебитомера и запалих колата. Двигателя работеше добре и при тръгване не заглъхваше. Този път не свтеше лампата на инжекциона. Минах около 3 км без никакви проблеми. Времето днес захладня и утре ще повторя същия опит.
                            Alfa 146 Junior 1.4 TS 16V '97

                            Comment


                            • #59
                              Колеги сложих спортен филтър, колата почна да заглъхва сутрин повече от преди, след като загрее няма проблеми....кво се е прецакало...
                              Alfa Romeo 146 1.6 TS '00 Черната Сянка
                              Fiat Brava 1.6 16V ELX '97

                              Fiat Brava 1.4 12V SX '98 - ex

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от Detron
                                Днес откачих температурния датчик на входящия въздух, който се намира преди дебитомера и запалих колата. Двигателя работеше добре и при тръгване не заглъхваше. Този път не свтеше лампата на инжекциона. Минах около 3 км без никакви проблеми. Времето днес захладня и утре ще повторя същия опит.
                                На твоята кола с колко кабела е дебитомера гледам че има единтакъв вариант дето температурния датчик за въздуха е отделно ако е така си щастличец щото на другия вариант е заедно с дебитомера и там е змо9го пара тач работа.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X